هوالحکیم

هر اتفاقی پیرامون ما ساده نیست...

هوالحکیم

هر اتفاقی پیرامون ما ساده نیست...

آغازنامه

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۳۷ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از شاگردان آقای قاضی (ره) می گوید:

همان اوائل که برنامه خودسازی را شروع کرده بودم، در عالم رویا دیدم در یکی از جنگهای صدر اسلام و در سپاه اسلام حضور دارم. فرمانده سپاه، حضرت ابوطالب(پدر امام علی(ع)) است .

عمرو بن عبدود از سپاه دشمن به میدان آمد و مبارز طلبید. ابوطالب به من دستور داد به میدان برو و با او بجنگ.

همین که چشمم به او افتاد دیدم بسیار بلند و بزرگ است و وقتی به او نزدیک شدم دیدم قد و بالای من تنها تا قوزک پای اوست!

در ذهنم این سوال بود که چرا ابوطالب مرا به این معرکه فرستاده است؟

او که می دانست این نبرد چقدر بزرگ است و من هیچم؟

اما یک مرتبه به یادم افتاد که امام علی (ع) حلال مشکلات است.

فریاد زدم یا حیدر کرار.

همین که آقا را صدا زدم فریادی از پشت سر به گوشم رسید که (سرت را بدزد)!

من سرم را خم کردم و وقتی سرم را بالا آوردم دیدم حضرت مولا بالای سرم ایستاده و عمر بن عبدود از کمر به دو نیم شده است. 

وقتی این قضیه را به محضر آقای قاضی (ره)عرضه داشتم ، فرمود: فهمیدی این عمرو بن عبدود که بود؟ گفتم نه!

فرمود: این شیطان و نفس توست ، دیدی چقدر بزرگ بود و قدرتمند؟ و دیدی که از درگیری با او هم گریزی نیست؟

 مخصوص و روزی توست.

اگر می خواهی بر او غلبه کنی راه نجات همان توسل است


منبع : به نقل از دکتر مرتضی آفا تهرانی

                                                                                                                         

 

سلام 

در اولین نوشته ی خود از بهترین های عالم بشریت مدد می گیرم که ان شاءالله راه را کج نروم.



به امید ظهور آخرین منجی.الهم عجل لولیک الفرج


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۰۵
ه معین

نظرات  (۲)

۰۷ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۱۸ بال های گمشده
سلام مبارکه شما هم مثل ما دست به اسباب کشی زدید
ببخشید از تاخیر سری پیش توی وب قبلی نظر گذاشته بودم
چه جالب
ولی فک کنم من از اونایی هستم که شیطان دو نیمم کنه.
اگه دوست داشتید لینک بشید وارو لایق لینک دونستید بفرمایید


شاید این هدیه  بهانه ای شود برای حضور شما

که منکران نور را فراموش کده اید.

به آدرس زیر بروید برای دیدن هدیه منکران نور.

http://images.persianblog.ir/44865_NBLVZnJT.jpg

بعد از دیدن آن متظر شما در خانه ی جدید منکران نور هسنیم http://monkerannoor.blog.ir/


پاسخ:
سلام
از شما هم مبارک باشه.
از تشریف فرماییتون خوشحال شدم.بابت هدیه هم ممنون البته فراموشتون نکردم.
حتما سری میزنم.
بسیار  زیبا بود.
پاسخ:
ممنون دوست هم پرواز.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی