هوالحکیم

هر اتفاقی پیرامون ما ساده نیست...

هوالحکیم

هر اتفاقی پیرامون ما ساده نیست...

ما اشتباه کردیم؟!!

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۰۲ ب.ظ
آنهایی که بدبین هستند و در گوشه ای نشستند و روی نقطه ضعف ها انگشت می گذارند که چرا ما کشته دادیم ،‌چرا وضع فلان است و از این چراها و چراها ،‌هیچ گاه آن طرفش را در نظر نمی گیرند که ما چه دریافت کرده ایم ؟... 
ما هم از اول می دانستیم که درافتادن با آمریکا و همه قدرت ها ، این توابع را دارد . ولی این اشکالی است که این آقایان باید به خود پیامبر بکنند که چرا با ابوسفیان ها درافتادید تا عمویت و افراد بزرگی از اسلام کشته شوند و می بایست تسلیم می شدی و در گوشه خانه ات می نشستی . و در اینصورت به امیر المومنین هم این اشکال وارد است که همه گفتند بگذار معاویه و اشعث در حکومت شام باقی باشند و همین مطلب اسباب این شد که اشخاصی مثل عمار و چندین هزار جمعیت کشته شوند و با این تفکر اشکال به حضرت سیدالشهدا هم وارد است که چرا از مدینه آرام برخاست و با یک جمعیت کم به راه افتاد و در مقابل یک حکومت جبار ایستاد.
پس اگر بنا باشد همه ی اینها و همه ی انبیا در تاریخ اشتباه کرده باشند و می بایست با منطق این آقایان با قلدر ها بسازند،ما هم اشتباه کرده ایم و به آن اعتراف می کنیم .
استقامت در امر از خود امر مشکل تر است ،چه بسا پیروزی هایی که به خاطر سستی از دست می رود.
بیانات امام خمینی (ره)




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۸
ه معین

نظرات  (۱۵)

ای غصه هایت قاتلم؛ هرشب دعایت می کنم

داغت نبینم جان من، جان را فدایت می کنم

باید بلرزد قلبشان، وقتی شنیدند این سران

گفتی که من فعلأ  فقط، دارم "نصیحت" می کنم!

لبیک یا خامنه ای..

پاسخ:

لبیک یا اماما

ممنون دوست عزیز.

یک روز پدری آمد و استقلال و آزادی را با خودش آورد   

اینک تو ای تک سوار دشت ولایت

که پرچم صلح و عدالت را در دست گرفته ای  

تو نشانی از پدر داری و همچون او در نگاهت معرفت موج می زند ، پس ای پرچم  دار صلح و آشتی بدان که امروز من جوانی در رکابم ...

رهبر من نور چشمان من است

عشق او آیین وایمان من است

ذوالفقار حیدری در دست او

طاعتش میثاق وپیمان من است

همچو مه تابد به قلب شیعیان

نایب خورشید پنهان من است

پاسخ:

خیلی زیبا است.

ممنون از حضورتون

۰۲ اسفند ۹۱ ، ۱۶:۲۷ بال های گمشده
سلام بر شما.
ممنونم از تشریف فرماییتون
بسیار زیبا فرمودید من هم همین اعتقاد را دارم .
حتما مردم شعب ابی طالب بیکار بودن صبر می کردن یا مردم مهاجر بی کار بودن زندگی شون رو گذاشتن و رفتن سراغ اسلام.
خیلی زیبا بود و شایسته
احسنتم

از غرب تا ......

از دانشگاه آکسفورد تا ...........

واز نگاه شما تا انتظار منکران نور برای نظرشما


پاسخ:
سلام هم هیئتی.
تشکر ولی گفته ی بنده نیست .
از بیانات گهربار حضرت امام خمینی (ره) می باشد.
چشم ،حتما.
۰۲ اسفند ۹۱ ، ۲۲:۱۹ بنیان مرصوص
سلام
عالی بود استفاده کردیم
تشکر بسیار
پاسخ:
سلام 
خدا رو شکر.
دعا بفرمایید.
۰۳ اسفند ۹۱ ، ۱۱:۴۹ جوان مرصوص
سلام مرصوص جان
زیبا نوشته بودی
اتفاقا چند روز پیش تو دانشگا داشتیم با دوستان در اربطه با همین موضوع صحبت میکردیم!
پاسخ:
سلام از ماست
ممنون که تشریف اوردید.
این خیلی عالیه که جوانان جامعه ی ما در مورد این مسائل دقیق اند.حتی در دانشگاه ها.
موفق باشید.
۰۵ اسفند ۹۱ ، ۱۷:۰۲ بنیان مرصوص
سلام
به روزیم فرصت کردید تشریف بیارید
ادامه بحث شبهات حکومت اسلامی
پاسخ:
سلام
حتما.

سلام. هم هیئتی

ممنون به خاطر مطلب قشنگت

به ماهم سر بزن.

یاعلی

پاسخ:
سلام
چشم .خوشحال شدم رفیق.
۱۹ اسفند ۹۱ ، ۱۲:۳۶ پا تو کفش سپهر
مگه الکیه ما بخواییم زیر بار زور بریم پدرشونو در میاریم
استکبار جهانی هیچ غلطی نمیتونه بکنه اگرم غلطی بکنه بلاخره غلطه دیگه درست نیست که
حالا ما دو دوست پا تو کفش سپهری آمادگی خودمان را اعلام می کنیم که آمریکا ، انگلیس ، اسرائیل (سگ هاپ هاپی نگهبان ) ، فرانسه ، کانادا ، آل سعود (خائنین)، آل خلیفه ، کفار خالص، منافقین خالص، بقیه اش را شما اضافه کنید و... هیچ غلطی نمی تونن بکنن .
پاسخ:
آفرین به این اقتدار شما و همه ی اونایی که اجازه نمی دند استکبار جهانی حتی غلطی بکنه.
منون از حضورتون دو دوست پا تو کفش سپهری.

شب عملیات که می شد بعضی ها معرکه راه می انداختند:

- بچه مرشد!

ـ جان مرشد

- اگر گفتی الان وقت چیه؟

بعد همه با هم می گفتند"

- وقت خداحافظیه...

پاسخ:
ممنون دوست بزرگوار.
۲۵ اسفند ۹۱ ، ۲۲:۳۷ پا تو کفش سپهر
سلام توی وبلاگمون یه پسته به عنوان خبر سری و رمز داره ، رمز اون رو تو پست بالاییش به عنوان iq می سنجیم قرار دادیم ولی چند روز است که کسی نتونسته رمز این پستو پیدا کنه از همه سپهریا می خواییم که هوششونو بسنجند با پیدا کردن این رمز .
و هرکی پیدا کنه واقعاً با هوشه.
تشکرات.
پاسخ:
سلام
بله پستتون رو خوندم و متوجه شدم.
تا حالا چند بار اینiq رو بکار انداختم ولی نتیجه نداده.
دوباره امتحان می کنم.
ممنون از شما
سلام

ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها رو تسلیت عرض می کنم و برای هیئت این هفته، دعوتتون می کنم به تماشای یک سخنرانی و ویدئویی زیبا در مورد حقانیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها.
منتظر حضور و نظرات ارزشمندتون هستم.
هیئت معصومیه سپهر
پاسخ:
سلام
این ایام بر شما هم تسلیت باد.
چشم
۲۱ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۳۵ بال های گمشده

سلام بر شما.

من و شما و انسان های امروز و عصر تکنولوژی به دین و ایمان نیازمندیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظر شماچیست؟؟؟؟؟

در پست ((دین و انسان امروز)) در منکران نور

منتظر حضور و نظر خردمندانه شما می مانیم.

پاسخ:
سلام
جالبه...چشم.خدمت میرسیم.
lدرست عرض کردین
ولی من هدفم اینه که بچه ها چی دوست دارند...........مثلا اگه شعر دوست دارند..........با موضوعی آموزنده براشون بگذارم یا چیزای دیگه والبته با موضوع آموزنده..............چون هرکس سلیقه ای داره و شاید  انتخاب مطالبم رو دوست نداره.................مثلا یا طولانیه  یا خیلی کوتاهه.........
پاسخ:
سلام
شمام درست می فرمایید.
بنده میگم اگه قراره مطلبی بنویسیم باید جوری باشه که مخاطب میل به خواندن داشته باشه (یعنی نویسنده انقدر هنر داشته باشه بتونه مطلبش رو به خورد مخاطب بده).نه اینکه منتظر باشه ببینه طرف چی عشقش میکشه!
ممنون ازتون.
موفق باشید
سلام
به روزیم فرصت شد تشریف بیارید
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون.جشم

۱۳ تیر ۹۲ ، ۰۱:۰۵ فرنوش نظری
امروزه اندیشمندان به پرسشی بنیادین می اندیشند:
چرا زندگی انسان عصر جدید با همه ی پیشرفت ها،گرفتار نوعی عدم تعادل شده است؟
چرا زندگی بشر در عصری که عصر دانایی نامیده شده،باید با چنین مشکلاتی همراه باشد؟
در منکران نور پاسخ داده ایم
منتظر نگاه عمیقتان
لطفا کلیک رنجه کنید
پاسخ:
سلام
چشم حتما.
همیشه از مطالب زیباتون استفاده کرده ایم.ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی