هوالحکیم

هر اتفاقی پیرامون ما ساده نیست...

هوالحکیم

هر اتفاقی پیرامون ما ساده نیست...

نه ده

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۰۶ ب.ظ




متنی از کتاب نه ده:
خ م ی ن ی در خمینی و خامنه ای مشترک است؛ یعنی من هر وقت می نویسم خامنه ای در دل خود خمینی هم دارد. اما خامنه ای یک «الف» یک «ها» از خمینی بیشتر دارد که روی هم می شود «آه»... و ما اجازه نمی دهیم آه حضرت ماه گره بخورد به سینه چاه.


چهارشنبه اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی همان اتوبوسی بود که پدرم را برد جبهه، من با همین اتوبوس رفتم راهی سرزمین نور شدم و بوسه زدم بر خاک کرخه نور. من هنوز هم سوار هوندا 125 پدرم می شوم. پدرم روی همین موتور ، موتور ضد انقلاب را در خیابان های تهران پایین آورد.
200 کلاهک هسته ای اسرائیل ، حریف هوندا 125 پدر من نشده اند. پدر من روی همین موتور به شهادت رسید ولی اجازه نداد که آبادان (عبادان) شود و خرمشهر (المحمره). من به کوری چشم دشمن اعتراف می کنم و افتخار می کنم که حکومت به ما ساندیس داد و من چون روزه بودم نی اش را نگه داشتم تا در روضه علی اصغر در آن بدمم. من نی ام را فرو کردم در چشم خصم و از حرمله انتقام گرفتم. ما همه مان حکومتی هستیم. من مستاجر نیستم ، خانه ام بیت رهبری است ، بیت رهبری خانه ی فقط سید علی نیست کاشانه ی ما هم هست. ناشیانه حرف نزنید، تا وقتی حاکم،علی است راهپیمایی های ما همه حکومتی است و حتی این کتاب هم حکومتی است...
مرجع:کتاب نه ده 

گر او طلبد بی سر و بی دست شویم 
از بهر ولی نوکر دربست شویم
عید نه دی آمده ای حق طلبان
ساندیس بیاورید تا مست شویم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۰۵
ه معین

نظرات  (۲۴)

۰۷ دی ۹۱ ، ۱۳:۰۵ سپیده سپهر
سلام
به روزیم
با

چقده شما شکاک و بد بین هستین؟

اسم خودتون رو هم گذاشتین طلبه!!

تو حوزه بتون چی یاد می دن؟

اینکه به دیگران بد بین باشید؟

اگه ما تا حالا هم قصدمون این نبود از این به بعد از شماها یاد گرفتیم!

اصلا رابطه ما خواهر برادریه!!

چرا به ماپسر دخترای پاک تهمت می زنید؟

خاک بر ......

بی ادبــــــــــــــــــــ


پاسخ:
سلام
چشم

salam doost golam vab zebaee dare  mobarak basha

پاسخ:
سلام
خیلی ممنون که سر زدید
۱۲ دی ۹۱ ، ۱۴:۲۰ ابراهیمی
سلام

هیئت مجازی رضویه سپهر سیزدهمین جلسه هیئت رو با دعوت از حضرت آقا برای سخنرانی در وب حسینیه امام رضا علیه السلام تشکیل داد
منتظر حضور باشکوه شما پای سخنان رهبرمون هستیم.
آدرس ما: http://razavieh.sepehrblog.ir/
یا علی
پاسخ:
سلام
ممنون.
حتما
وبت خوبه گلم به منم بسر آدرس که داری؟
پاسخ:
سلام دوست گرام
چشم .حتما
۲۰ دی ۹۱ ، ۰۰:۴۱ کتابخوان

 هنوز در گوشمان این دعای زیبایت طنین انداز است که عاشقانه می گفتی:

خدایا! روزی شهادت می خواهم ، که از همه چیز خبری هست ، إلا شهادت

و خدا چه زیبا آرزویت را براورده کرد....

سالروز شهادت سردار شهید حاج احمد کاظمی و یاران با وفای ایشان ، بر همه ی مردم شهید پرور ایران تسلیت باد

به روزیم

پاسخ:
الهم الرزقنا شهادت
خدمت می رسم
۲۰ دی ۹۱ ، ۱۷:۵۲ مرصوص8 آجورلو
با طرح نور المتقین در وبلاگ hovallah.sepehrblog.ir  در خدمتتان هستیم.
لطفاً به دوستان اطلاع دهید.
پاسخ:
خدمت از ماست.
چشم
۲۱ دی ۹۱ ، ۰۸:۵۱ کتابخوان

ممنون که سر زدی

ان شالله

پاسخ:
خواهش می کنم.
بزرگوارید

۲۱ دی ۹۱ ، ۱۵:۴۳ مرصوص8 آجورلو
سلام بزرگوار
ما خدمتگزار همه هستیم
ممنون میشم اگر اطلاع رسانی بفرمایید
پاسخ:
سلام مرصوص 
چشم .
سعی خودم رو می کنم.
۲۱ دی ۹۱ ، ۱۷:۵۵ هیئت معصومیه سپهر
با سلام خدمت شما سپهری عزیز...
اگه خدا بخواد هیئت و مراسم آخر ماه صفر توی آشیونه هم هیئتی عزیزمون هوالرحمن برگزار میشه.
http://hovarrahman.sepehrblog.ir/
منتظر حضور پر شورتون هستیم...
یا زهرا(س)
پاسخ:
سلام 
انشاءالله خدمت می رسم
التماس دعا فراوان.
یا زهرا(س)
۲۱ دی ۹۱ ، ۲۳:۳۷ هیئت معصومیه سپهر

همزمان با فرا رسیدن ایام رحلت پیامبر صلح و دوستی، حضرت محمد(ص) با نیت تعجیل در  فرج امام زمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و گشایش امور مسلمین در اقصی‌نقاط عالم به ویژه مردم مظلوم بحرین و فلسطین، پس از برگزاری هیئت در وبلاگ هوالرحمن (http://hovarrahman.sepehrblog.ir) ، زیارت پیامبر اکرم "از بعید" را در هیئت معصومیه سپهر (http://masoumiye.sepehrblog.ir) قرائت می کنیم.

زمان: جمعه 22 دی ماه

منتظر دلهای سپهریتان هستیم.

پاسخ:
ان شاء الله چشم.
۲۶ دی ۹۱ ، ۰۸:۵۴ ابراهیمی
سلام در جنبش به روزیم وقت کردید تشریف بیارید
پاسخ:
سلام 
چشم ،حتما.
۲۹ دی ۹۱ ، ۱۳:۱۳ هیئت معصومیه سپهر
چهاردهمین جلسه هیئت معصومیه سپهر، امروز ساعت 15 (به شرط حیات) در وبلاگ هیات معصومیه سپهر
منتظر دلهای سپهریتان هستیم.

سلام
جالب بود
ممنون از مطالب زیباتون
پاسخ:
سلام
خواهش و ممنون از شما
۰۴ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۰۹ بنیان مرصوص
سلام
عبادات قبول حق
به روزیم وقت کردید تشریف بیارید
پاسخ:
سلام
شرمنده تازگیا دیر به دیر سر میزنم .ولی حتما 
۰۵ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۵۶ هیئت معصومیه سپهر
با سلام به همه دوستان سپهری.
طبق معمول هر هفته این هفته هم هیئت داریم. پس لطفا جایی قول ندین! چون جمعه بعد از ظهر هیئت معصومیه دعوتید.
راستی تمامی خانوم های سپهری و آقایون مربی و مسئول دعوتند.
موضوع بحث هیئت: مبحث شیرین ازدواج
سخنران: علامه جوادی آملی
منتظرتون هستیم
یا زهرا(س)

پاسخ:
سلام 
به به.حتما
یا زهرا(س)
۱۳ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۵۹ هیئت معصومیه سپهر
سلام
طبق معمول هر جمعه، امروز هم هیئت داریم
خوشحال میشیم از حضورتون تو هیئت

پاسخ:
سلام 
چشم
سلام...
عشق یعنی رهبـــــــــــــــــرم سید علی

ممنون از حضورت رفیق
پاسخ:
سلام هم پرواز.خواهش...
یا علی جان مقتدای من تویی.
۱۸ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۲۸ فرنوش نظری
سلام بسیار آپ جالبی بود.
ولی جمله آخر خیلی جالب بود
ممنون که پست مناسبی برای مهمانوازی انتخاب کرده بودید.

 بی حجاب  بی دین نیست

قلبت پاک باشد

چادری ها از همه بدترند

آپی است در منکران نور منتظر نظرات دوستان با بصیرت ومهربان می مانیم


پاسخ:
سلام
شما لطف دارید.
چشم.
۲۰ بهمن ۹۱ ، ۱۸:۱۶ هیئت معصومیه سپهر
با سلام
تو هیئت معصومیه منتظرتون هستیم.
یا زهرا(س)
پاسخ:
سلام
یا زهرا (س)
۲۱ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۴۷ فرنوش نظری

سلام بر شما

حجاب

دید من؟

دید تو؟

و دید بازیگران و خوانندگان خارجی؟!!!!

در منکران نو ر منتظر بیان دید شما هستیم

پاسخ:
سلام 
حتما

۲۵ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۳۷ فرنوش نظری

به آقایون بگویید نگاه نکنند......

چشمان منکران نور منتظر نگاه شماست....

اگر دوست دارید به ادرس بروید و این چشم منتظر راببنید

http://bayanbox.ir/id/2432589392668135893?view

پاسخ:
چشم
ممنون از دعوتتون.
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۲۲ بنیان مرصوص
سلام
به روزیم وقت کردید سر بزنید
پاسخ:
سلام
حتما.چشم

سلام.

چه وبلاگ پویایی داری.

ممنون که بهم سرزدی.

مطالبت پر مغز بود

یاعلی(ع)

پاسخ:
سلام علیکم خواهر.
خواهش از لطفتون و تشریف فرماییتون.
۲۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۱۹ ریحانه سپهری
سلام
خیلی زیبا بود خیلی خیلی زیاد
فقط خواستیم بگوییم ما هم تا پای جان ولایی هستیم.
پاسخ:
سلام علیکم
خیلی خوش آمدید.خوشحالمون کردید.
خیلی ممنون از لطف شما و سپاس فراوان.
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی